Здравейте,
Отдавна не съм търсил помощ тук, но ето че пак опрях до любимия форум. Имаме следната загадка. Жена ми има 145 1.6тс фейслифта. От известно време оборотите играят на празен ход а ако от набрала скорост я изключиш и натиснеш спирачка направо гасне. Естествено всичко сочи към МПХ. Разглобихме го, почистихме го, изчистихме дросела, който беше като градска тоалетна, сглобихме всичко и какво се получи - оборотите на празен ход заковаха на 2500 и от време на време се форсира до 3000. Всички маркучи са закачени, нямат пробив, дебитомера е ок (пробвахме я с нов), контактите са на 6. Жилото на газта не е пренатегнато. От всичко, което изчетох стигнах до два възможни варианта:
1. Трябва да адаптирам дросела
2. Трябва да сменя стъпковия мотор
Има и 3. - греша тотално.
Затова ви питам - възможно ли е толкова високи обороти да се поддържат от гореспоменатите неща. Понеже всичко, което прочетох беше за около 1800-2000 оборота.
Отдавна не съм търсил помощ тук, но ето че пак опрях до любимия форум. Имаме следната загадка. Жена ми има 145 1.6тс фейслифта. От известно време оборотите играят на празен ход а ако от набрала скорост я изключиш и натиснеш спирачка направо гасне. Естествено всичко сочи към МПХ. Разглобихме го, почистихме го, изчистихме дросела, който беше като градска тоалетна, сглобихме всичко и какво се получи - оборотите на празен ход заковаха на 2500 и от време на време се форсира до 3000. Всички маркучи са закачени, нямат пробив, дебитомера е ок (пробвахме я с нов), контактите са на 6. Жилото на газта не е пренатегнато. От всичко, което изчетох стигнах до два възможни варианта:
1. Трябва да адаптирам дросела
2. Трябва да сменя стъпковия мотор
Има и 3. - греша тотално.
Затова ви питам - възможно ли е толкова високи обороти да се поддържат от гореспоменатите неща. Понеже всичко, което прочетох беше за около 1800-2000 оборота.
Comment